اخبار وطن

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

اخبار وطن

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

بهترین برنامه اسکنر موبایل

بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون 2023

نگهداری و سازماندهی اسناد و عکس های کاغذی همیشه مشکل بوده است. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه های اسکن، کاربران به سادگی می توانستند اسناد مورد نیاز خود را به صورت دیجیتالی در رایانه خود ذخیره کنند و از مرتب سازی و بایگانی مداوم خلاص شوند. اما با ظهور برنامه های اسکن تلفن همراه، کاربران نمی دانند چگونه نسخه دیجیتالی این اسناد و عکس ها را تهیه کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل اندروید و آیفون، بهترین اپلیکیشن اسکن عکس با گوشی را معرفی کنیم، آن ها را با اسکنر تخت خواب و اسکنر اسناد مقایسه کنیم و به سوال اسکن عکس های کاغذی پاسخ دهیم. اسناد با اسکنر تخت آیا اسناد بهتر هستند یا از برنامه های اسکن موبایل استفاده می کنند؟ پس تا آخر با ما باشید.

بهترین اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون

برنامه های اسکنر موبایل این روزها توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. زیرا به راحتی می توانند در مدت زمان کوتاهی یک نسخه دیجیتالی از مدارک خود با فرمت دلخواه تهیه و در کامپیوتر ذخیره کنند. تنوع این برنامه ها بسیار زیاد است. بسیاری از آنها باید خریداری شوند و برخی کیفیت لازم را ارائه نمی دهند. برای دانلود بهترین برنامه های اسکنر موبایل معرفی شده در این مقاله، توصیه می شود در صورت داشتن گوشی یا تبلت اپل از اپ استور و در صورت داشتن گوشی یا تبلت اندرویدی به پلی استور مراجعه کنید. در زیر 10 نمونه از بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون در سال 2023 را فهرست کرده ایم:

CamScanner یک اسکنر موبایل است

یکی از بهترین برنامه های اسکنر موبایل موجود برای سیستم عامل های موبایل CamScanner است. این اپلیکیشن به شما امکان اسکن رسید، یادداشت، کارت ویزیت و سایر اسناد را می دهد. CamScanner از OCR برای استخراج متن از اسکنر شما استفاده می کند. این برنامه دارای ویژگی‌های برش هوشمند و بهبود خودکار برای تمیز کردن متن و تصاویر شما و شفاف‌تر به نظر رسیدن آنها است.

از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به اشتراک گذاری گزینه ها از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی به صورت فایل های PDF، Word، JPEG یا TXT اشاره کرد. دارای ویرایش پیشرفته برای حاشیه نویسی، محافظت از رمز عبور، همگام سازی بین پلتفرم و جستجوی کلمات کلیدی است. همچنین مجموعه ای از ابزارهای داخلی مانند مبدل PDF به Word، تبدیل PDF به اکسل، اسکنر کد QR را ارائه می دهد.

اسکنر موبایل iScanner

با استفاده از برنامه اسکنر موبایل iScanner، می توانید به راحتی هر سندی را به فرمت txt، pdf یا jpg تبدیل کنید. این برنامه با کاربری آسان به عنوان یک دستیار دیجیتال تمام وقت شناخته می شود زیرا کار با کاغذ را بسیار آسان می کند. پس از تبدیل به یک فایل PDF، حتی می توانید آن را ویرایش کنید یا یک امضای دیجیتال اضافه کنید تا صحت آن را تأیید کنید. یکی از محبوب ترین کارهایی که اپلیکیشن اسکنر انجام می دهد، توانایی شمارش اشیا با استفاده از دوربین است. بله، شما به سادگی می توانید عدد موجود در جعبه را بشمارید و در وقت شما صرفه جویی می کند.

علاوه بر این، برای جلوگیری از سوء استفاده، می‌توانید شناسه‌های مهم را دیجیتالی کنید و با استفاده از رمز عبور یا تأیید چهره، آنها را به‌طور ایمن قفل کنید. برنامه اسکنر موبایل iScanner به شما این امکان را می دهد که متن را از تصویر دلخواه خود استخراج کرده و آن را در کلیپ بورد کپی کنید. همچنین با اسکن سوالات و اسکن وب می توان مسائل ریاضی و سایر مسائل را حل کرد.

یکی از نقاط ضعف برنامه اسکنر موبایل iScanner استفاده رایگان محدود آن است که به شما امکان می دهد تعداد مشخصی اسکن در روز و شب انجام دهید و برای استفاده نامحدود باید آن را خریداری کنید.

اسکنر موبایل با لنزهای Microsoft Office

این برنامه اسکنر موبایل با قرض گرفتن از مایکروسافت آفیس دارای مجموعه ای از ویژگی های مفید است که به شما کمک می کند تا از اسناد فیزیکی خود کپی دیجیتالی تهیه کنید. قابلیت OCR این برنامه به شما این امکان را می دهد که به راحتی تصاویر و اسناد اسکن شده خود را جستجو و ویرایش کنید. این برنامه به راحتی رسیدهای کوچک، کارت ویزیت، یادداشت ها و حتی تخته سفید را اسکن می کند.

امکان انجام تنظیمات برش، تصحیح و تنظیمات رنگ، میزان تابش نور و توضیحات از دیگر ویژگی های لنز مایکروسافت آفیس است. با این سیستم می توانید اسناد و تصاویر خود را در یک کلمه و یک سطح و در فرمت های مختلف مانند Word، Excel، PowerPoint یا PDF ذخیره کنید. البته بهتر است بدانید که امکان ذخیره مستقیم آنها در گالری وجود دارد و در واقع می توانید سند اسکن شده خود را در بیش از یک فرمت و در مکان های مختلف داشته باشید.

گاهی اوقات کیفیت پایین اسناد اسکن شده در این برنامه نسبت به سایر برنامه ها و مشکلات اشتراک گذاری فایل ها از معایب این برنامه توسط کاربران آن گزارش می شود.

اسکنر موبایل Adobe Scan

نرم افزار اسکنر Adobe یکی از بهترین نرم افزارهای اسکنر موبایل برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. رابط کاربری ساده و کاربرپسند یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برنامه است. فقط دوربین گوشی خود را به سمت یادداشت ها، فرم ها، رسیدها و هر سندی که می خواهید از آن یک کپی دیجیتال تهیه کنید، بگیرید تا سند شما شناسایی و اسکن شود.

عملکردهایی مانند برش، چرخش و تنظیم رنگ، مرتب‌سازی صفحه، و ویرایش و جستجو با استفاده از فناوری OCR به شما در تهیه فایل‌های با کیفیت کمک می‌کند. برنامه اسکن Adobe توانایی اشتراک گذاری فایل های خود را با ایمیل و فضای ذخیره سازی ابری ارائه می دهد.

بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای دیگر نیز در این برنامه موجود است، مانند ترکیب فایل ها، تبدیل PDF به Word و PowerPoint، حفاظت از رمز عبور، امضای الکترونیکی فایل ها و حدود 20 گیگابایت فضای ابری برای ذخیره سازی؛ اما این امکانات در صورت خرید نسخه پریمیوم در اختیار شما قرار می گیرد و این موضوع را می توان بزرگترین ایراد این برنامه دانست.

اسکنر موبایل Genius Scan

برنامه Genius Scan یکی از بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون است که می تواند به صورت خودکار اسناد را به سرعت و به راحتی اسکن کند و استفاده از این موضوع را برای کاربران آسان می کند. این برنامه دارای ویژگی اسکن دسته ای است که در صورت نیاز به اسکن اسناد طولانی با چندین صفحه برای شما مناسب است.

برش خودکار و دقیق، صفحه نمایش هوشمند برای تصویر پرسپکتیو، بهبود تصویر، به اشتراک گذاری ایمیل و شبکه های اجتماعی و سازماندهی اسناد از جمله کاربردی ترین ویژگی های این برنامه است. همچنین می‌توانید اسناد را برای حذف سایه‌ها، اعمال فیلترها، اسکن دسته‌ای و ایجاد فایل‌های PDF چند صفحه‌ای ویرایش کنید.

از نکات منفی این برنامه می توان به کیفیت اسناد PDF در مقایسه با سایر اسکنرهای پی دی اف و پرداخت هزینه یکپارچه سازی با سرویس های ابری مانند دراپ باکس و گوگل درایو اشاره کرد.

اسکنر موبایل SwiftScan

برای اسکن یک سند با کد QR داخلی و اسکنر بارکد، SwiftScan یک برنامه اسکنر موبایل عالی است. مانند سایر برنامه‌های فهرست‌شده در اینجا، می‌توانید تقریباً هر چیزی را از اسناد گرفته تا یادداشت‌ها و جعبه‌های سفید گرفته تا کارت‌های ویزیت اسکن کنید. اسکن ها را به صورت JPG یا PDF ذخیره کنید و با عملکرد OCR جستجو کنید.

SwiftScan به شما امکان می دهد اسناد چند صفحه ای را اسکن کنید، موارد را ویرایش و حاشیه نویسی کنید و تصاویر را با رنگ ها و فیلترها بهبود بخشید. می‌توانید به بسیاری از سرویس‌های ابری از جمله iCloud Drive، Dropbox، Google Drive و Box و همچنین Evernote، Slack و Todoist متصل شوید.

اسکن نامحدود در نسخه پریمیوم؛ امضای الکترونیک؛ حذف واترمارک؛ آپلود خودکار؛ بارگذاری چندین صفحه؛ شامل OCR و موارد دیگر است.

Alagbeka Scanner Scanner Pro

Scanner Pro برای کاربران iOS یک اسکنر اسناد موبایلی پریمیوم و با امکانات کامل است که به شما امکان می دهد موارد را با iPhone یا iPad خود اسکن کنید، سپس ایمیل، خروجی، ذخیره یا آپلود تصاویر را در Dropbox، Google Drive، OneNote، iCloud Drive و موارد دیگر با پشتیبانی از WebDAV خدمات ذخیره سازی آنلاین

این برنامه از پردازش تصویر پیشرفته برای تصحیح خودکار استفاده می کند، مهرها و امضاهای رنگی را ارائه می دهد، بیش از 25 زبان را با استفاده از OCR تشخیص می دهد و به شما امکان چاپ یا فکس اسناد را می دهد.

می‌توانید از همگام‌سازی iCloud برای دسترسی به مقالات در همه دستگاه‌های اپل خود، افزودن حفاظت رمز عبور به PDF، ویرایش، ذخیره و حذف ویرایش‌ها در صورت نیاز و اشتراک‌گذاری اشتراک‌گذاری تجزیه و تحلیل خود به راحتی استفاده کنید. این برنامه دارای بارگیری خودکار از سرویس های ذخیره سازی ابری متصل است و استفاده از آن بسیار آسان است.

Scanner Pro خریدهای درون برنامه ای را برای دسترسی به ویژگی های اضافی مانند توانایی حذف واترمارک، انجام جستجوی متن کامل و فعال کردن محافظت از رمز عبور ارائه می دهد.

اسکنر موبایل اسکنر کوچک

برنامه اسکنر کوچک را می توان به عنوان یک اسکنر موبایل قابل اعتماد در نظر گرفت که اکثر ویژگی های استاندارد را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع، شما ابزارهای ویرایش استاندارد را به صورت رایگان دریافت می کنید. با این برنامه می توانید از کوچکترین اسناد مانند رسید گرفته تا اسناد و عکس های بزرگ را اسکن کنید.

این برنامه قابلیت ذخیره اسناد در فضای ابری را نیز دارد و علاوه بر آن می توانید در عرض چند دقیقه فایل های خود را مستقیما برای چاپ ارسال کنید. تشخیص خودکار لبه ها، ایجاد یکنواخت تصویر، تنظیم کنتراست و اندازه، سازماندهی فایل ها بر اساس نام و محافظت از رمز عبور از مهم ترین ویژگی های برنامه اسکنر Tiny است.

پشتیبانی این نرم افزار از تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای را می توان یکی از معایب Small Scanner دانست.

Scanner findday اسکنر را حذف کنید

نرم افزار ClearScanner برای اسکن تلفن های همراه با سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی شده است. در عوض با نصب این اپلیکیشن می توانید از تلفن همراه خود برای تبدیل اسناد کاغذی با فرمت های PDF و JPEG به فرمت های دیجیتال استفاده کنید. این برنامه با توجه به سرعت پردازش بالایی که دارد برای کاربرانی مناسب است که نیاز به اسکن دائمی دارند و موضوع زمان برای آنها بسیار مهم است.

اسکن چند صفحه ای، سازماندهی اسناد، امکان اتصال و اشتراک گذاری در One Drive، Google Drive و Drop Box و همچنین یکپارچه سازی فضای ذخیره سازی ابری از جمله ویژگی های اصلی برنامه است. این برنامه به شما امکان می دهد با استفاده از Cloud Print نتایج را روی کاغذ ارسال کنید و اسکن را ویرایش کنید یا پس از ذخیره تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

بزرگترین ایراد این برنامه را می توان تبلیغاتی دانست که در حین فرآیند اسکن باعث ایجاد مزاحمت برای کاربر می شود.

اسکنر موبایل قابل اسکن Evernote

برنامه تحقیقاتی Evernote را می توان بهترین برنامه تحقیقاتی برای سیستم عامل های آیفون و iOS دانست. این نرم افزار با رابط کاربری ساده خود در بین طرفداران آیفون که کپی های دیجیتال را بسیار سریع، کارآمد و هوشمندانه به اشتراک می گذارند محبوبیت خاصی دارد. یکی دیگر از قسمت های برنامه، فناوری تحلیل متن است و با اتصال به لینکدین، اطلاعات کارت ویزیت را گرفته و به مخاطبین شما ترجمه می کند.

از بزرگترین معایب این برنامه عدم وجود ویژگی های فوکوس دستی و ترکیب صفحه نمایش و تصویر است.

مزایای منحصر به فرد اسکن با اسکنر تخت

تاکنون در مورد بهترین اپلیکیشن های اسکن موبایل برای اندروید و آیفون صحبت کرده ایم. با توجه به نیاز روزافزون کاربران به نسخه‌های دیجیتالی تصاویر و اسناد، ظهور چنین برنامه‌هایی می‌تواند برای آنها مفید باشد. زیرا همیشه در دسترس هستند و در اکثر مواقع کیفیت مورد نیاز را ارائه می دهند. با وجود تمام مزایا و قابلیت های اپلیکیشن های اسکنر موبایل، هرگز نباید فراموش کنیم که عکس اسکن شده با اسکنر تخت همیشه کیفیت بهتری نسبت به نتایج به دست آمده با اپلیکیشن های اسکنر موبایل دارد.

در اینجا دلایلی که برتری اسکنر عکس یا اسکنر تخت را بر اسکنر عکس گوشی اثبات می کند ذکر کرده ایم:

نورپردازی نامناسب

دوربین شما تحت تأثیر انعکاس نور بر روی لنز خود در طول فرآیند اسکن قرار می گیرد. نور محیطی، فلاش بیش از حد، نقاط داغ در قاب عکس، تابش خیره کننده عکس ها و مجلات براق همگی مشکلاتی هستند که باعث ایجاد نورهای ناسازگار و غیرقابل پیش بینی هنگام گرفتن عکس می شوند. این موضوع باعث کاهش کیفیت نهایی نسخه دیجیتال ناشی از برنامه های مرورگر تلفن همراه می شود. این در حالی است که در اسکنرها بسیاری از قطعات مانند آینه، موتور، لنز، سنسور، لامپ با هم کار می کنند تا تصویر را با بهترین کیفیت و بالاترین وضوح به کامپیوتر منتقل کنند.

تمرکز نامناسب

هنگامی که از دوربین گوشی برای اسکن استفاده می کنید، تلاش برای زوم کردن روی تصویر باعث می شود که تصویر از فوکوس خارج شود. اما با اسکنرها این عمل به صورت خودکار و کاملا هوشمند انجام می شود و برای نتایج بهتر تلاش می کند.

زاویه اشتباه

دوربین تلفن به ندرت از بالا به پایین در زاویه راست قرار می گیرد: در حالی که عکس شما عالی و در زاویه مناسب در اسکنر خواهد بود.

برش های متعادل

اگر از یک برنامه اسکن موبایل استفاده می کنید، باید اسکن عکس خود را به هر حال برش دهید تا پس زمینه از تصویر نهایی حذف شود. اما یک اسکنر تخت به طور خودکار ابعاد هر عکس را از تصاویر کوچک مانند کارت ویزیت گرفته تا عکس های بزرگ تشخیص می دهد و نیازی به ویرایش نهایی را از بین می برد.

بی کیفیت

کیفیت سند اسکن شده فاکتور بسیار مهمی است که بالاترین آن در قطعات دیجیتالی به دست آمده از اسکنر تخت تایید شده است. اگر عکس اسکن شده با دوربین و تصویر بدست آمده با اسکنر را بزرگ کنید متوجه تفاوت کیفیت و وضوح آنها خواهید شد. واحد وضوح تصویر در اسکنرها DPI (نقطه در اینچ) است که به معنی تعداد نقاط در اینچ است. این نقاط، نقاط کوچکی در تصویر هستند، هر چه تعداد آنها بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر می رود.

تفاوت در اسکن اسناد با اسکنر موبایل و برنامه های اسکن اسناد

بایگانی و مدیریت اسناد کاغذی، چه در مقیاس بزرگ مانند مشاغل و چه در مقیاس کوچک مانند اسناد شخصی، همیشه مشکل ساز است. از این رو، روز به روز بر اهمیت ساخت کپی دیجیتال اسناد کاغذی افزوده می شود. می توانید با استفاده از برنامه های مرورگر تلفن همراه از اسنادی مانند عکس ها یک فایل دیجیتال ایجاد کنید. اما خروجی اسکنر اسناد همیشه بهتر از این برنامه ها است.

تمام مزایای تهیه اسکنرها با استفاده از اسکنرهای تخت در مورد اسکنرهای اسناد نیز صدق می کند. با این حال سعی کردیم تفاوت تهیه نسخه دیجیتال اسکنر آفیس و برنامه های اسکنر موبایل را به صورت کوچک تری تحلیل کنیم. نتیجه این تحلیل نکات زیر است:

اهمیت امنیت هنگام اسکن اسناد

همه برنامه های اسکنر موبایل امنیت لازم را برای اسناد حساس و مهم شما فراهم نمی کنند. در بسیاری از این برنامه ها، کاربر باید نسخه پولی نرم افزار را خریداری کند تا از رمزگذاری داخلی و رمز عبور استفاده کند. در این بین، یک اسکنر اسناد به شما این امکان را می دهد که یک نسخه دیجیتالی از اسناد مهم خود را در رایانه یا در فضای ابری به روشی کاملاً ایمن نگه دارید. این امر مدیریت و کپی اسناد را با استفاده از اسکنر اسناد آسان تر می کند.

کیفیت اسناد اسکن شده توسط اسکنر اسناد

اسکنر اسناد طیف گسترده ای از گزینه های اسکن با کیفیت بالا را ارائه می دهد. در واقع این اسکنر به دلیل تکنولوژی و کنترل نور، وضوح و کیفیت بهتری نسبت به نسخه اسکن شده اپلیکیشن های موبایل به کاربران خود ارائه می دهد.

نتایج اسکن اسناد متعدد

اسکنر اسناد می تواند اسناد زیادی را بدون اتلاف وقت و کاهش کارایی اسکن کند. در واقع می توان این روش را کارآمدتر و موثرتر از استفاده از نرم افزارهای موبایل دانست. می توانید تعداد زیادی سند را در سینی تغذیه خودکار اسکنر و نمونه بارگذاری کنید. نیازی به حضور شما تا پایان مراحل امتحان نیست.

اسکنرها هنوز هم برنامه های اسکنر موبایل هستند

با توجه به مزیت های اسکنرهایی که تاکنون ذکر شد، به نظر می رسد بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل نیز نمی توانند جایگزین مناسبی برای اسکنرها باشند. کیفیت ارائه شده توسط این برنامه ها در مقایسه با اسکنرهای مسطح و اسناد بسیار پایین تر است که می توان آن را به فناوری پیاده سازی شده در اسکنرها نسبت داد. بنابراین اگر کیفیت، سرعت، بهره وری و امنیت عکس ها و اسناد برای شما مهم است، توصیه می شود برای ساخت نسخه دیجیتال از اسکنرها استفاده کنید.


سخن پایانی

داشتن یک اسکنر رومیزی می تواند اطمینان و راحتی بیشتری را نسبت به بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای هر کاربری به ارمغان بیاورد. خرید یک اسکنر ارزان و با کیفیت بسیاری از نیازهای شما را برطرف کرده و امنیت مورد نیاز شما را تامین می کند. با مراجعه به وب سایت فروشگاه آوای فرهنگ قادر خواهید بود با باکیفیت ترین و اقتصادی ترین اسکنرهای این فروشگاه آشنا شده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.


متن کامل مقاله را بخوانید:  اسکنر موبایل

آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «حس تو»

متن آهنگ حس تو میثم ابراهیمی

من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده حس تو توی این دل تنهام معجزه کرده
من تورو خواستم تورو دارم نمیخوام دیگه اون روزا برگرده
سخته بتونم بی تو بمونم حالا میدونم گمشدی تو دنیای منو خیلی پریشونم
سخنه بمونم تو غریبی تو که میدونی بی تو نمیتونم
من حسی جز تو ندارم نه این بار نمیذارم هیشکی جای تو باشه
دنیام داره میپاشه آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات
تو این دنیای دو روزه حیفه قلبی بسوزه آتیش تو نفسامه درد خاطره هامه
عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریزم پیش چشمات پیش چشمات
خیلی جاها بود که با تو قبلا اونجا نبودم وقتی تو بودی تنها بودم باز تنها نبودم
میمیرم حالا تو نباشی چی میشد جدا از تو نمیموندم
عاشقتم که مث همیشه فکر منی تو حیف که نفهمیدم دل تنها میمیره بی تو
تو یه کاری کن که بفهمم دیگه این دفعه حرف حساب تو

آموزش دانلود از یوتیوب به روش های مختلف

یوتیوب دومین موتور جستجوگر بزرگ دنیا است که طبق آماری که در سال 2019 ارائه شد، هر دقیقه بیش از 500 ساعت ویدیو بر روی این پلتفرم غول‌آسا آپلود می‌شود. یوتیوب یکی از برترین منابع آموزشی، تفریحی، مستند، کاری، Diy و … است که اطلاعات هنگفت و رایگان بسیاری در آن قرار داده شده است. با ما در مجله اینترنتی جوان ایرانی باشید تا انواع راه‌های آموزش دانلود از یوتیوب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی اقدام به دانلود ویدیو از این پلتفرم نمایید.

معرفی یوتیوب
YouTube یک وب سایت میزبانی ویدئویی رایگان است که به اعضا اجازه می‌دهد محتوای ویدئویی را در آن ذخیره و ارائه دهند. اعضای YouTube و بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها می‌توانند با استفاده از پیوند یا جاسازی کد HTML ویدیوهای بربستر YouTube را در انواع سیستم عامل‌های وب به اشتراک بگذارند.

YouTube یکی از بزرگترین موتورهای جستجوی ویدیو در دوره کنونی است و حجم زیادی از ترافیک وب را تشکیل می دهد.YouTube  دومین موتور جستجوی بزرگ در کنار Google است. جالب است بدانید افراد از سراسر دنیا بیش از 500 ساعت فیلم در دقیقه در YouTube بارگذاری می‌کنند. این مجموعه یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان به صورت گسترده و بین‌المللی است.

اگر شما هم در زندگی خود با یوتیوب کار کرده باشید، حتما روزی در ذهن شما هم این سوال پیش آمده است که چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟ در این مقاله با ما باشید تا راه‌های آموزش دانلود از یوتیوب را دنبال کنیم.
آیا دانلود از یوتیوب ممکن است؟
به طور کلی سیاست یوتیوب در دانلود ویدیو اینگونه بیان شده است که اگر ویدیوها را شما آپلود کرده باشید، قابلیت بارگیری آن را دارید اما اگر ویدیو از کانال شما آپلود نشده است، نمی‌توانید آن را دانلود کرده و در کامپیوتر خود ذخیره نمایید. شما می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را از طریق برنامه app آن بارگیری نمایید.

YouTube گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران اجازه دهد فیلم ها و کلیپ‌های خود را در وب سایت مشاهده و به صورت استریم آن را پخش کنند. بسیاری از کاربران می‌خواهند ویدیوهای مورد علاقه YouTube خود را در رایانه خود بارگیری یا ذخیره کنند تا بتوانند بصورت آفلاین همیشه به آن دسترسی داشته باشند و در دستگاه های دیگر مشاهده کنند.

YouTube به شما اجازه نمی دهد فیلم‌ها را مستقیماً از سایت آنها بارگیری کنید. برای دانلود ویدیو‌های این منبع قدرتمند، بایستی از خدمات شخص ثالت و یا با کمک نرم‌افزارها و خدمات خود یوتیوب اقدام به دانلود ویدیو‌های آن نمایید. با این حال اما برای دانلود از یوتیوب راه‌هایی وجود دارد.

برای آموزش دانلود از یوتیوب و راه‌های مختلفی که بتوانید به راحتی از این بستر قدرتمند و عظیم، ویدیو‌های آموزشی، طنز، گیم، مستند و … دانلود کنید، با ما در ادامه همراه باشید.
آموزش دانلود از یوتیوب با برنامه کامپیوتر
در مورد طریقه دانلود از یوتیوب راه‌های مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

راه‌کارهای مرسوم و بی‌خطر: اکثر وب‌سایت‌هایی که خدمات بارگیری رایگان فیلم YouTube را ارائه می‌دهند ، دیگر ایمن نیستند. این وب سایت ها اغلب منجر به بارگیری بدافزار در رایانه شما می‌شوند. در عوض، شما می‌توانید از youtube-dl ، ضبط صفحه یا تهیه اشتراک YouTube Premium برای دانلود از یوتیوب استفاده کنید. اینها بهترین گزینه‌ها برای جلوگیری از نفوذ بدافزار رایانه در کامپیوتر هستند.
دانلود از طریق youtube-dl: یکی از بهترین روش‌ها برای بارگیری ویدیوی YouTube، استفاده از برنامه رایگان youtube-dl است. این برنامه می‌تواند هر فرمت ویدیویی YouTube موجود در رایانه شما، از جمله نسخه HD را بارگیری کند. برای این کار ابتدا بایستی این برنامه را دانلود کرده، سپس به عنوان پیش نیاز Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86) را نیز دانلود کنید. این برنامه به صورت Command line استفاده می‌شود و رابط کاربری ندارد. در مورد آموزش دانلود از یوتیوب با این برنامه، کافیست url ویدیو موردنظر خود را کپی کرده، سپس با دکمه WIN + R، برنامه Command Prompt را باز کنید. کلمه cmd را تایپ و اوکی کنید. عبارت “youtube-dl” را تایپ کرده و با ایجاد یک فاصله، آدرس اینترنتی را paste کنید. حال دکمه enter را برای بارگیری ویدیو بزنید. به عنوان مثال دستور باید به صورت زیر باشد:
youtube-dl https://www.youtube.com/watch?v=2Op3QLzMgSY
4k Video Downloader: یکی دیگر از برنامه‌ها برای دانلود یوتیوب برای کامپیوتر، استفاده از برنامه 4k Video Downloader است. 4K Video Downloader یک دانلود‌کننده ویدیوی YouTube رایگان است که استفاده از آن بسیار می‌باشد. برای بارگیری فیلم‌های YouTube بر روی رایانه با سیستم عامل Windows، با بارگیری و نصب 4K Video Downloader شروع کنید. این نرم افزار چند منظوره کاملاً رایگان است و می‌تواند لیست پخش کامل و همچنین فیلم‌های 360 درجه و 3D را بارگیری کند. در مورد آموزش دانلود از یوتیوب با این برنامه، ابتدا لازم است آن را نصب کرده، سپس آدرس ویدیو یوتیوب مورد نظر خود را کپی کنید. وارد برنامه شده و روی گزینه Paste Link کلیک کنید. فرمت ویدیو را مشخص کرده (از بخش Format) (اگر می‌خواهید با کیفیت 4k دانلود کنید، فرمت ویدیو را روی mkv قرار دهید تا این گزینه فعال شود) سپس روی گزینه Donwnload کلیک کنید.
آموزش دانلود از یوتیوب با اپلیکیشن
در ادامه بررسی آموزش دانلود از یوتیوب، راهکارهای متنوع و مختلف دیگری وجود دارند که عبارتند از:

TubeMate: یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای بارگیری فیلم‌های YouTube در تلفن‌های هوشمند Android، استفاده از برنامه TubeMate می‌باشد که از جمله دلایل استفاده از آن می‌توان به آسان بودن استفاده از این اپلیکیشن و رابط کاربری آسان آن اشاره نمود. توجه کنید که این برنامه در گوگل استور نیست و بایستی از وب‌سایت‌های اینترنتی آن را دانلود کنید. در مورد نحوه و آموزش دانلود از یوتیوب با این برنامه بایستی گفت ابتدا آن را از طریق وب‌سایت‌های اینترنت دانلود کنید. سپس آدرس ویدیوی خود را در قسمت آدرس بار جستجو کنید. ویدیو را شروع به پخش کرده و با این کار، یک دکمه قرمز رنگ دانلود ظاهر می‌شود. کیفیت خروجی خود را تعیین کرده و دانلود را شروع کنید.
YouTube Go: یکی از بهترین برنامه‌ها برای دانلود از یوتیوب، Youtube Go می‌باشد که هر ویدیویی با کمک آن قادر به دانلود خواهد بود. برای دانلود کافیست وارد این برنامه شده و بر روی گزینه download کلیک کنید.
Videoder: یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی در این زمینه، Videoder است که برای دانلود ویدیو از یوتیوب کاربرد دارد. در مورد آموزش دانلود از یوتیوب از این طریق بایستی گفت ابتدا آن را در گوشی خود نصب کنید. سپس وارد برنامه App یوتیوب در گوشی خود شده، ویدیو مورد نظر را انتخاب کنید. سپس گزینه Share را لمس کنید و برروی گزینه Videoder برای دانلود آسان ویدیو از یوتیوب کلیک نمایید. نوع کیفیت و فرمت مورد نظر خود را انتخاب کرده، محل دانلود را تعیین کرده و دکمه Start Download را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که این برنامه در گوگل استور به علت امکان ضربه‌زدن به امنیت گوشی، مجوز نصب را ندارد بنابراین در نصب آن دقت کنید.
نحوه دانلود با کمک ربات تلگرام دانلود از یوتیوب
همانطور که می‌دانید، تلگرام از جمله برنامه‌های بسیار جذاب و قدرتمند در حوزه ارتباط با دیگران است که مشخصات و ابزارهای پیشرفته‌ای دارد. یکی از این ابزارها، ربات‌های تلگرامی هستند که می‌توانید از طریق آن اقدام به انجام برخی از وظایف و کارها نمایید. استفاده از این روش رایگان بوده و از راحتی بالایی برخوردار است. در مورد آموزش دانلود از یوتیوب در این روش می‌توان گفت:

utubebot@
youtubebestbot@
tubedownloader_bot@
subscribeyoutubebot@
dl_youtube_bot@
برای دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق ربات‌های تلگرام که امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، نیاز به یک فیلترشکن قدرتمند و یا پروکسی قوی دارید تا بتوانید علاوه بر کارکردن با تلگرام، اقدام به دانلود ویدیوهایی که برای شما آپلود می‌شود نیز نمایید. برای دانلود کافیست این آیدی ها را در قسمت جستجو تایپ کنید، سپس دکمه start را زده و وارد هرکدام از این ربات‌ها شوید. به طور معمول برای دانلود از یوتیوب بایستی ابتدا لینک آدرس ویدیویی که تمایل به دانلود آن را دارید را کپی کرده و سپس در این ربات Paste نمایید. کلید Send را فشار داده، نوع فرمت و کیفیت را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا ویدیو برای شما آپلود شود. سپس آن را از تلگرام خود بارگیری کنید.
دیگر راه‌ های دانلود از یوتیوب
از دیگر ایده‌های کاربردی که می‌توانید برای آموزش دانلود از یوتیوب و ذخیره آنها به یاد داشته باشید، می‌توان گفت:

سرویس Y2Mate: استفاده از سرویس‌های اینترنتی، راه‌حلی بسیار آسان برای دانلود ویدیو از یوتیوب می‌باشد. در مورد آموزش دانلود از یوتیوب در این روش کافیست وارد سایت Y2Mate شوید (آن را در گوگل سرچ کنید تا به سرعت مشاهده نمایید)، سپس بدون هیچ گونه نیاز به ثبت‌نام و …، کافیست آدرس ویدیویی را که می‌خواهید را در کادر جستجوی آن سایت وارد نمایید. کیفیت و فرمت خروجی را انتخاب کنید. حال اقدام به دانلود آن نمایید.
تغییر آدرس ویدیو یوتیوب: راه‌حل دیگری که می‌توانید برای دانلود از یوتیوب اقدام نمایید، استفاده از کیبورد برای تغییری کوچک در url ویدیو‌های این سرویس عظیم است. در مورد آموزش دانلود از یوتیوب در این روش ابتدا بایستی وارد یوتیوب شده و ویدیو خود را انتخاب کنید، سپس بعد از کلمه youtube در آدرس اصلی، دو حرف p اضافه کنید تا به شکل روبرو شود: http://www.youtubepp.com/video. حال وارد این لینک شده و ویدیو مربوطه را دانلود کنید.
ضبط صفحه با برنامه‌های screen recorder مانند Bandicam: ضبط کننده‌های صفحه نمایش، برنامه‌هایی نرم افزاری هستند که برای اجرا بر روی رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت و ضبط هر چیزی روی صفحه طراحی شده‌اند. این برنامه‌ها علاوه بر ضبط صفحه نمایش شما، می‌توانند برای ضبط ویدئو یا بخش‌هایی از فیلم نیز استفاده شوند.

آهنگ جدید محسن لرستانی به نام همیشه یه زخمی باهامه که هیچ وقت دیگه خوب نمیشه

متن آهنگ همیشه یه زخمی باهامه که هیچ وقت دیگه خوب نمیشه محسن لرستانی

همیشه یه زخمی باهامه، که هیچ وقت دیگه خوب نمیشه!♪!

آموزش پاکسازی پوست صورت در تهران fatemehhabashi.com

آکنه در نوجوانان

مراقبت از پوست برای همه افراد به خصوص نوجوانان مهم است زیرا تغییرات فیزیولوژیکی باعث چرب و کدر شدن پوست می شود. در این سن باید روش های سنتی مانند استفاده از صابون هایی که به پوست آسیب می رساند و باعث خشکی پوست می شود را فراموش کرد. به نوجوانان توصیه می شود هر روز صبح پوست خود را با یک صابون بسیار خوب بشویند، با آب گرم بشویید و هرگز از حوله برای خشک کردن صورت خود استفاده نکنند.

پس از شستشو، استفاده از کرم برای حفظ سلامت پوست، اصل زیبایی ابدی خواهد بود. قبل از خواب آلودگی های محیطی و آرایش را باید با استفاده از پنبه و لوسیون های مخصوص از صورت و اطراف چشم پاک کرد. حتی اگر لوسیون در دسترس نباشد، پنبه آغشته به روغن زیتون و فندق می تواند کمک کند. به یاد داشته باشید که برای پاک کردن آرایش، لازم نیست همیشه به شست و شو اکتفا کنید.

پاکسازی پوست در جوانی

مراقبت از پوست در بزرگسالی و جوانی

هیچ وقت برای مراقبت از پوست زود نیست. هر چه زودتر شروع کنید بهتر است. اگر پوست شما آسیب دیده و علائم پیری را نشان می دهد، بازگرداندن جوانی و شادابی می تواند چالش برانگیز باشد. فیشال بخش ضروری هر روتین مراقبت از پوست است. در حالی که مراقبت از پوست در خانه سودمند است، فیشال‌ها دسترسی به محصولات حرفه‌ای و همچنین راهنمایی‌های تخصصی مراقبت از پوست را فراهم می‌کنند که می‌تواند متناسب با نوع پوست و نیازهای خاص مراقبت از پوست شما باشد. درمان های پوست صورت بسته به سن می تواند متفاوت باشد. بزرگسالان نگران پیری پوست هستند - خشکی، چین و چروک و افتادگی پوست - و نوجوانان با علائم پوستی مشکل‌ساز مانند چربی اضافی، جوش‌های سرسیاه و آکنه مبارزه می‌کنند. 80 درصد از نوجوانان از آکنه رنج می برند. اما درمان هایی نیز وجود دارد که برای مشکلات پوستی نوجوانان طراحی شده اند و به آنها فیشال صورت و پاکسازی نوجوانان می گویند.

پاکسازی پوست و صورت چیست؟

فیشال صورت اساسا راهی برای بهبود پوست است. منافذ صورت را تمیز کنید، سلول های مرده پوست را لایه برداری کنید و از ماسک های مناسب برای درمان بیماری های پوستی سخت مانند آکنه، پوست خشک و چرب و مشکلات پوستی استفاده کنید.

اما آیا همه محصولات صورت یکسان هستند؟

خلاصه نه فیشال یک فرآیند چند مرحله ای است که می تواند متناسب با نیازهای پوست هر فرد تنظیم شود. در حالی که بزرگسالان برای حفظ شادابی و شادابی صورت خود باید علائم استرس، خستگی و چین و چروک را از بین ببرند، نوجوانان انتظار دارند که پاکسازی، مراقبت از صورت و مراقبت از پوست برای روشن و یکدست شدن پوستشان.

تفاوت بین نوجوانان و بزرگسالان در چهره چیست؟

پوست صورت نوجوانان تفاوت چندانی با بزرگسالان ندارد. بزرگترین تفاوت این است که هر گروه باید با توجه به مشکل پوستی و سن افراد درمان شود. درمان‌های صورت، رژیم‌های پاکسازی و مراقبت از پوست، برنامه‌های مراقبت از پوست و تمام درمان‌های فعلی پوست با یک بحث آغاز می‌شوند. یک تکنسین خط پاکسازی صورت نیز ممکن است در مورد نگرانی های پوستی نوجوانان پرس و جو کند. در این زمینه برای ارزیابی و آنالیز مناسب پوست می توان ابتدا به متخصص پوست مراجعه کرد و سپس بر اساس نظر متخصص پوست جلسات مراقبت و پاکسازی صورت را آغاز کرد (کلینیک فوق تخصصی جردن یکی از معدود کلینیک های تخصصی پوست است که در پوست.تجربه و حرفه ای بخش محصولات زیبایی زیر نظر متخصصین پوست و همچنین دارای خط تخصصی و حرفه ای پاکسازی صورت می باشد). تکنسین صورت پس از آنالیز پوست، پوست را با محلول شوینده مخصوص شستشو می دهد و با استفاده از آب صورت و لایه برداری ملایم به حذف سلول های مرده از سطح پوست کمک می کند. مانند بسیاری از آرایش‌های صورت بزرگسالان، می‌توان از بخار برای باز کردن منافذ و از بین بردن پوست اضافی برای نرم کردن پوست استفاده کرد. پاکسازی و باز کردن منافذ برای پوست صورت هر نوجوان ضروری است، زیرا پتانسیل بهبود فوری و قابل توجه پوست را دارد. ماسک مرطوب کننده را می توان برای پوست های خشک استفاده کرد، در حالی که ماسک خاک رس را می توان برای صورت های چرب استفاده کرد. بسته به وضعیت پوست، صورت یک نوجوان می‌تواند شامل چندین ماسک، سرم و درمان آسیب‌های پوستی و آکنه باشد. مانند بسیاری از درمان های صورت، این درمان با استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب با SPF مناسب به پایان می رسد.


اقدامات صورت برای نوجوانان عبارتند از:

لایه برداری و باز کردن منافذ پوست (از یک پاک کننده مناسب برای پوست خود استفاده کنید و از بخار برای باز کردن منافذ استفاده کنید)

پاکسازی و از بین بردن جوش های سر سیاه در صورت وجود

لایه برداری سبک برای از بین بردن آکنه زیر پوستی

استفاده از ماسک با توجه به بافت پوست برای پوست فرش

و در آخر از مرطوب کننده و ضد آفتاب سبک استفاده کنید

پاکسازی پوست

پوست نوجوانان چه تفاوتی با بزرگسالان دارد؟

برای درک کامل مزایای مراقبت از صورت برای نوجوانان، ابتدا لازم است تفاوت های مهم بین پوست صورت نوجوانان را درک کنیم. وقتی کودک به سن بلوغ می رسد، بدنش تغییرات زیادی می کند. چشمگیرترین تغییر پوست در این انتقال از بلوغ به بزرگسالی رخ می دهد. با تغییر شرایط پوستی، نوجوانان با مشکلات مراقبت از پوست جدیدی روبرو می شوند. این تغییرات را می توان به افزایش هورمون ها نسبت داد. پوست نوجوانان شروع به تولید چربی و عرق بیشتری نسبت به قبل می کند. چربی و عرق اضافی می تواند مواد آرایشی را در سلول های پوست به دام بیندازد. این منجر به مسدود شدن منافذ و آکنه بیشتر می شود. اگرچه تغییرات هورمونی عامل اصلی آکنه در نوجوانان است، اما بزرگسالان نیز از این بیماری مصون نیستند. بزرگسالان، به‌ویژه زنان مسن‌تر، هورمون‌های متغیری دارند که روی پوست آنها تأثیر می‌گذارد، اما سلول‌های پوست مسن‌تر و بالغ کمتر قادر به ترمیم و ترمیم هستند و نمی‌توانند با سرعت ترمیم پوست نوجوانان مقایسه شوند.

مراقبت از پوست نوجوانان

متخصص با معاینه و آزمایش پوست شروع می کند تا نوع و بافت پوست شما را تعیین کند و مشکلات پوستی را ارزیابی کند. من اکنون هستم. یک معاینه حرفه ای پوست اغلب در دوران بلوغ برای شناسایی نگرانی های پوستی انجام می شود. سپس پوست تمیز می شود تا برای تمیز کردن عمیق و عمیق سوراخ آماده شود. استفاده از ماسک مناسب به نیازهای پوست فرد بستگی دارد. اطمینان از مضر نبودن محصولاتی که روی پوست حساس جوانان گذاشته می شود بسیار مهم است. در نهایت از یک لوسیون بدون چربی و ضد آفتاب استفاده کنید. پوست نوجوانان از نظر رطوبت خودکفا است، بنابراین استفاده از مرطوب کننده های قوی روی پوست جوان موثر نیست.

فواید شستن پوست نوجوانان

در اینجا برخی از فواید صورت برای نوجوانان آورده شده است:

یک متخصص زیبایی حرفه ای می تواند به نوجوانان کمک کند تا نوع پوست خود را تعیین کنند و به آنها در مورد نیازهای خاص پوست آموزش دهند. متخصصان حرفه ای مراقبت از پوست به محصولات حرفه ای برای کمک به درمان آکنه سرسخت و سایر بیماری های پوستی رایج دسترسی دارند. انجام منظم صورت در اسپا یا سالن‌ها با اسکراب‌های حرفه‌ای و مراقبت از پوست (مانند کلینیک فوق تخصصی جردن) می‌تواند به نوجوانان و جوانان کمک کند تا از پوست خود در برابر جوش‌ها محافظت کنند و خطر جوش‌های آکنه را کاهش دهند. چهره‌های جوان‌تر می‌توانند با بهبود سلامت و ظاهر پوست، به ویژه برای مبتلایان به آکنه، به افزایش اعتماد به نفس و رضایت از چهره کمک کنند. بسیاری از بزرگسالان جوان به دلیل جهش رشد و تغییرات هورمونی تغییرات پزشکی مداوم را تجربه می کنند و نسبتاً از چهره و بدن خود ناراضی هستند. مراقبت روزانه از پوست – ترکیبی از آرایش های حرفه ای صورت و پاکسازی و فعالیت های خانگی می تواند پوست را سالم، درخشان و به بهترین شکل خود نگه دارد و باعث می شود پیر و جوان از ظاهر خود احساس شادی و رضایت کنند.

رجوع به مقاله: دوره پاکسازی پوست در تهران fatemehhabashi.com