اخبار وطن

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

اخبار وطن

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

قبل از اینکه خیلی دیر شود در مورد جذب فالوور اینستاگرام چه باید کرد


البته که این بدین معنا نیست که همه ی محتواهای شما باید درباره ی یک موضوع و مشابه یکدیگر باشند. همه ی ما در نرم افزار هایی مانند اینستاگرام فعالیت داشته ایم. اگر چه هر کسی اکانت خود را در اینستاگرام به شیوه متفاوتی اداره میکند و افراد تازهکار مانند افراد با تجربه عمل نمیکنند؛ بازهم روشهایی برای تشخیص اکانت فیک وجود دارد. با وجود تمامی معایب فالوورهای فیک، خرید آنها راه درستی برای معرفی پیچ اینستاگرامی به نظر نمیرسد. با وجود آن که ممکن است آن صفحه محتوای خوبی داشته باشد، اما با توجه به تعداد کم فالوورهای آن حاضر به دنبال کردن آن نشده باشید. ابزار و سایتهای زیادی برای تشخیص فیک بودن فالوورهای اینستاگرام وجود دارد که از آن میتوانید استفاده کنید. این که فالوورهای فیک از چه طریقی ساخته میشوند؛ اهمیتی ندارد. شاید تا کنون نام فالوور فیک اینستاگرام به گوشتان خورده باشد یا حتی از آن استفاده کرده باشید! بنابراین اگر به دنبال فالووری هستید که با صفحه شما تعامل داشته باشد و از محصولات یا خدمات شما استفاده کند، فالوور فیک برای شما مناسب نیست! شما دنبال فالوورهایی هستید که به کاری که پیشنهاد می دهید علاقه مند باشند و ممکن است آنها را از طریق خرید فالوور واقعی بدست آورید، روش دیگری نیز برای این کار وجود دارد. بلکه این حساب ها با استفاده از ربات ها یا سیستم ایجاد فالوور در اینستاگرام ایجاد شده اند و امکان دنبال کردن صفحات دیگر با استفاده از این ربات ها وجود دارد.

Milad Tower Tehran حتی اگه شما بهترین خدمات یا محصولات را در پجتان ارائه بدید، باز در جذب کاربران موفق نخواهید بود. به گفته او فعلا در مراحل آزمایش قرار دارد اما عجیب است که در همین مدت زمان کوتاه حدود 50 میلیون کاربر جذب کرده است. از آنجایی که شما تازه کار هستید و هنوز توانایی مالی ندارید، بهتر است فعلا بیخیال این روش شوید. بنابراین اگر یک صفحه تازه کار دارید و می خواهید با یک ترفند عالی فالوورهای زیادی جذب کنید، در ابتدای مسیر بهتر است اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام کنید تا کاربران به شما اعتماد کنند و در نهایت شما را دنبال کنند. اما جذب فالوور واقعی بسیاری از افراد را به چالش میکشاند و برای این کار نیاز به استراتژیهای مناسب و روشهای جذب فالوور معتبر واقعی دارید. در واقع شبکههای اجتماعی به معرفی و ارائه بهتر کسب و کار شما کمک میکنند. البته باز هم لازم به ذکر است که بگوییم فالوور فیک هیچ گونه تعاملی با صفحه اینستاگرام شما نخواهد داشت و تنها عدد نمایشی فالوورهای شما را بالا می برد. از طرفی هم، جذب فالوور های واقعی، که به پیج و محصولات شما وفادار باشند، زمان زیادی خواهد برد. اما خرید فالوور فیک اینستاگرام به شما کمک می کند تا بتوانید راحت تر فالوور واقعی جذب کنید. شما می توانید با تولید محتوای جذاب و مداوم مخاطب هدف خود را به پیج خود دعوت کنید. ساخت محتوای جذاب و با ارزش برای دنبالکنندگانتان. بدین صورت که مفهومی با عنوان “تعامل اینستاگرام” تعریف شد و معیاری برای تعیین ارزش محتواهای تولید شده توسط پیج ها قرار گرفت.

اگر engagement rate (نرخ تعامل) یک اینفلوئنسر کمتر از این مقدار باشد باید به فیک بودن اکانتش شک کنید و اگر نرخ تعامل خیلی بالا شد مثلا 10 درصد نیز باید به آن حساب شک کرد زیرا ممکن است از یک سری تکنیکهای مصنوعی استفاده کرده باشد. با یک سری ابزارهای خاص میتوانید؛ اینفلوئنسرهایی که در اینستاگرام حساب جعلی دارند را بشناسید. بهترین راه برای کشف فالوبک استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل صفحه اینستاگرام است. یکی از مهمترین و پرمصرفترین شبکههای اجتماعی اینستاگرام است. حالا اینکه پیج اینستاگرام ارزان و تضمینی را از کجا تهیه کنیم سوال مهمی است. یکی از دلایل مهمی که باعث شده است کاربران به فکر خرید پیج اینستاگرام تضمینی بیفتند، دیده شدن در فضای مجازی است. دلایل بسیار خوبی وجود دارد که ما ترغیب شویم برای راه های جذب فالوور از طریق اکسپلور، می خوام با یک مثال به شما این امر و کاملاً بفهمونم، شما فکر کنید بتونید پستی که تولید کردین و دقیقاً به افرادی نشون بدین که به پست علاقه دارن و دنبال اون پست هستند و می خوان از آن پست استفاده کنن، چون که اکسپلور نیز دقیقاً هم چین جاییه که شما می تونید پست هایی که تولید کردین و دقیقاً به افرادی بدیم که دنبال این مدل پست هستند یا علاقه بیشتری به این مدل پست ها دارند. باید در جواب بگویم بله هر پست به اکسپلور وارد نمی شود، یا بازدید خوبی از اکسپلور نمی توانند دریافت کند معیار های بسیاری وجود دارد که شما باید رعایت کنید که پست شما وارد اکسپلور شود و جذب فالوور فعال و واقعی برای شما داشته باشد که چند مدل از مهم ترین نکات را به شما در ادامه توضیح می دهیم.

لطفا نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید - همانند تمامی سفارشات خرید فالوور در تمام دنیا ! سون فالوور کارهای شما به در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد و البته دقت بالایی هم روی انجام آن خواهد داشت. 7 فالوور به شما کمک می کند تا بتوانید انواع فالوور فیک اینستاگرام را خریداری کنید و در کمتر از چند ساعت تمام آن ها صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند. مطمئنا هیچ انسانی نمی تواند 24 ساعت وقت خود را در طول روز به اینستاگرام اختصاص دهد زیرا هم انرژی کافی برای انجام آن را ندارد و هم اینکه بعد از مدتی با مشکل کمبود ایده مواجه می شود. اینستاگرام یا هر شبکه مجازی دیگر قادر به تشخیص و حذف تمامی اکانتهای جعلی نیست زیرا افراد سودجو همیشه راهی برای دور زدن الگوریتمهای اینستاگرام پیدا میکنند. ۴. با انتخاب هرکدام از کاربران بلاک شده به صفحه پروفایل هدایت میشوید و سپس قادر به آنبلاک کردن او خواهید بود. به پیج سلبریتی ها دقت کنید،سلنا گومز نفر اول اینستاگرام 143 میلیون فالوور دارد اما با بررسی پست هایش متوجه میشوید که در بهترین حالت پست های او 7 میلیون لایک میخورند یعنی چیزی کمتر 8% پس این 130 میلیون دیگر کجا هستند و چرا هیچوقت خبری از آنها نیست؟ آیا میدانید چه چیزی در مورد ویدئوهای live در اینستاگرام منحصر بفرد است؟ در نتیجه بهتر است تعدادی فالوور فیک اینستاگرام خریداری کنید تا بتوانید از طریق بلاگرها فالوورها و مشتریان مورد نظر خود را جذب کنید. ما در این مقاله می خواهیم سعی کنیم آموزش جامع و کاملی درباره آموزش جذب فالوور اینستاگرام از اکسپلورر را به شما بدهیم تا بتوانید با خیال راحت تر پست های اینستاگرام خود را وارد اکسپلور کنید و جذب فالوور اینستاگرام داشته باشید. همراه ما باشید در ادامه که یکسری راهکار به شما می خواهیم بدهیم تا بتوانید پست های مناسب برای اکسپلور و افزایش تعامل ایجاد و درست کنید.

اما اگر شخص شما اقدام به این کار کند و در یک ساعت تعداد انبوهی دایرکت ارسال کند انگاه امکان اکشن بلاک شدن و حتی ریپورت شدن هم وجود دارد. فالوور فیک اینستاگرام به فالوورهایی گفته می شود که واقعی نیستند و یک فرد واقعی در پشت صحنه آن حساب کاربری وجود ندارد. این اکانتها لزوما جعلی نیستند اما قطعا نمیتوانند یک اینفلوئنسر تأثیرگذار باشند. گاهی اوقات هم درگاه های واسط اعتبار بالایی دارند اما به اندازه درگاه بانکی مستقیم معتبر نیستند! از کدام روش بالا استفاده کردهاید و تا چه اندازه موفق بودهاید؟ تا بحال به به لیست فالوورهای پیج هایی که تعداد دنبال کنندگان بالایی دارند سر زده اید؟ ممکنه شما در حوزه هنری موفق باشی اما درآمد بالایی نداشته باشی! یکی از مهم ترین دلایلی که یک پست به اکسپلور اینستاگرام وارد میشود، بالا بودن تعامل آن پست است که در بالا توضیح دادیم و شما ولی باید چه کار کنید که این پست به اکسپلور وارد شود و از اکسپلور بازدید مناسبی دریافت کنند یا باید اصلا چه معیارها یا رعایت کنیم تا پست ما بعد به تعامل بالایی برسد. گاهی اوقات برخی اکانتها با یک سری رباتهای فالوور بگیر اینستاگرام در یک روز افراد زیادی را دنبال میکنند یا پست منشتر میکنند تا واقعی به نظر برسند. در ادامه یک سری نشانه برای تشخیص اکانتهای جعلی در اینستاگرام برای شما آوردهایم. سادهترین راه برای تشخیص جعلی بودن اکانتها این است که نام اکانت را در یک سری رباتها وارد کنید. در واقع پیجهایی با فالوور کم ممکن است غیرحرفهای و یا حتی تقلبی به نظر برسند. هر کسی که در حال فعالیت در اینستاگرام است و تولید محتوا می کند به دنبال این است که پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام وارد کند تا از طریق آن جذب فالوور اینستاگرام داشته باشد و بازدید پیج خود را افزایش دهد، ولی کارهای اصولی که در ارتباط با اکسپلور است را انجام نمی دهد و نتیجه خوبی را نیز امکان دارد نگیرد یا نتیجهای که باید خوب باشد برایش را نگیرد.

همانطور که گفتیم خرید فالوور میتواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد که از جمله آنها میتوان به ایجاد جلوه حرفهای، همکاری راحتتر با بلاگرها، ایجاد اعتماد برای مشتریان و ورود به اکسپلور اشاره کرد. چرا که اولین چیزی که کاربران بعد از ورود به پیجتان به آن توجه می کنند، تعداد دنبال کنندگان پیج شماست و در صورت کم بودن این تعداد از بازدید و دنبال کردن پیج شما منصرف می شوند. پس از ورود به این اپلیکیشن باید به صورت دستی، اکانتهای مد نظر را در فالو کنید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک میکند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد و فقط عکسهای ثابت و بدون صدا در آن دیده نشود. 1. با توجه به افزودن قابلیت لایو زمانبندی شده، شما میتوانید زمان شروع لایو خود را از طریق گزینه schedule live تنظیم کنید. یکی از قابلیت های بسیار عالی اینستاگرام برای صفحات تجاری، این است که در بخش استوری می توانند لینک سایت یا صفحه ای از سایت دیگر را درج کنند! این هشتگ ها سبب میشوند تا پست های شما در بخش جستجو یا اکسپلور (Explore) اینستاگرام نمایش داده شوند و کاربران دیگر ضمن جستجوی هشتگ ها و عبارات مرتبط با پست شما به آن ها برخورد کرده و پست شما را لایک کنند. لطفاً توجه داشته باشید که این آموزش برای افرادی است که می خواهند روش های جذب فالوور رایگان از طریق جذب فالوور از اکسپلورر آموزش ببینند و یاد بگیرند تا بتوانند از طریق اکسپلور فالوور رایگان جذب کنند،اگر شما می خواهید در زمان بسیار کوتاهی فالوور تعداد زیادی جذب کنید بهترین راه خرید فالوور هست شما میتوانید خرید فالوور از اینجا خرید فالوور اینستاگرام را از کلمه اینجا کلیک کنید و برای خرید فالوور اقدام کنید برای ادامه آموزش همراه ما باشید. اینستاگرام معمولاً همان مدل پست ها را به شما نمایش می دهد و برهمین اصول پست هایی که شما نیز تولید می کنید به افرادی که علاقه به این حوزه و آن مدل پست ها دارند نشان می دهد و درنتیجه شما می توانید از همین روش جذب فالوور واقعی فعال و هدفمند داشته باشید.

شما وقتی می خواهید پستی تولید کنید که بازدید بسیار زیادی از اکسپلور اینستاگرام برای شما داشته باشد باید چند مورد را رعایت کنید، مثلاً شما باید پستی کاملاً هدفمند و با کیفیت تولید کنید که بتواند مشکلات و سوالات کاربران و فالوور های شما را رفع کند و نیاز آن ها را برطرف کند این مدل پست معمولاً دارای تعامل بیشتری است و همین بالا بودن تعامل باعث می شود که وارد اکسپلور شود. شاید بر شما سوال پیش بیاید که چگونه پست های ما در اکسپلور افرادی نشان داده می شود که به پست های ما علاقه دارند یا به هم چین موضوعاتی علاقهمند هستند نشان داده می شود این جواب بسیار سادهای دارد که در ادامه به شما حتما توضیح کامل می دهیم تا متوجه این موضوع شوید. اما اسم پیج اینستاگرام پسرانه فروش اجناس و یا کسب و کارهای خاص بهتر است بسته به کار شما و یا نوع جنسی که میفروشید باشد. در این مقاله راههای تشخیص فالوورهای فیک را به شما آموزش دادیم تا اگر به دنبال یک اینفلوئنسر خوب برای تبلیغات محصول خود در اینستاگرام هستید؛ افراد کلاهبردار از شما سواستفاده نکنند. یک اینفلوئنسر خوب باید با 1.5 تا 3 درصد فالوورهای خود تعامل (لایک و کامنت) برقرار کند. به طور خلاصه یک اینفلوئنسر خوب باید بتواند بر روی افراد تأثیر بگذارد؛ احترام آنها را حفظ کند و آنها را تشویق به انجام اقدام خاصی کند. هشتگ های میلیونی پر رقبات ترین ها هستند، هشتگ های چند ده هزاری تقریبا متوسط هستند و هشتگ های زیر 20 هزار تا پست، تقریبا رقابتی وجود ندارد و قابلیت رشد در آن ها خوب است. روشهای گوناگونی در جمع آوری فالور برای پیج وجود دارد البته هر کدام از آنها باید برایتان صرفه داشته باشد.

البته در برخی اوقات فعالیت حساب کاربری شما به طور کامل و برای همیشه متوقف می شود. اگر شما دوست عزیز جز کاربرانی هستید که به تازگی وارد اینستاگرام شده اید، بدانید که با این دو اصطلاح بسیار مواجه خواهید شد. حتما بخوانید: تنظیمات اینستاگرام و هر آنچه باید در این باره بدانید! شما میتوانید با کمی وقت گذاشتن نقاط ضعف و قوت آنها را بدانید. اگر شما هم قصد خرید پیج اینستاگرام ارزان را دارید، مطمئنا این مقاله به دردتان می خورد. اگر شما تصمیم به خرید فالوور اینستاگرام دارید، میتوانید آغاز سریعی برای رشد حساب اینستاگرام خود داشته باشید. یک سایت معتبر فالوورهای فعال و ایرانی را به شما ارائه میدهد. اگرچه خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش غیر واقعی به نظر می رسد اما قابل توجیه است. روش یا نحوه خرید پیج اینستاگرام بسیار آسان است و طی چند مرحله کوچک به اتمام می رسد. شاید بتوانید تعدادی از دوستان یا آشنایان خود را به پیج خود دعوت کنید، اما این تعداد هرگز کافی نخواهد بود. در نهایت شاید همین کامنت سبب بهبود وضعیت شما در اکسپلور اینستاگرام شود. اینستاگرام با استفاده از قابلیتهایی همچون اکسپلور به معرفی و گسترش بهتر کسب و کارها کمک میکند. این مسئله می تواند روی فروش کسب و کارها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد! در بین تمام شبکههای اجتماعی پلتفرم اینستاگرام در معرفی و گسترش کسب و کارها موفقتر از سایرین عمل کرده است. یک هشتگ اختصاصی، سفارشی یا مارک دار به شما این امکان را می دهد تا اساساً مجموعه ای از بهترین محتویات خود را ایجاد کنید و مشابه خرید فالوور واقعی عمل می کند. بسیاری از کاربران به این صورت عمل می کنند و پیش از آن که محتوا نظر آن ها را جلب کند، تعداد فالوورها نظر آن ها را جلب می کند. دنیا جهانبخت سومین چهره ایرانی محبوب است که بسیاری بر این باور هستند که شبکه اجتماعی اینستاگرام بستر مناسبی برای او فراهم کرد که محبوبیت ویژهای به دست آورد.

همه چیز در مورد گفتار، اصول و روش های آموزش صدا


Storytelling یک کلمه انگلیسی است که در فارسی به معنای خواندن متن، روایت و گفتار است. تبلیغات از طریق داستان جان می گیرند و به نوعی به ویدیو معنا و مفهوم می بخشند.

به کسی که داستان را می خواند، راوی می گویند. یک داستان نویس در انتقال ایده یک داستان بسیار تاثیرگذار است، به یاد داشته باشید که یک داستان نویس با صدا و سبک خواندن خود می تواند افراد بیشتری را به خدمت شما جذب کند.

توصیه های نویسنده برای محتوا

شاید فکر کنید خواندن یک متن کار ساده و آسانی است، اما اینطور نیست، راوی باید متن را طوری بخواند که تاثیر لازم را روی شنوندگان بگذارد، یعنی راوی باید خیلی خوب باشد. مهارت های صحبت کردن به روش های مختلف.

نوع گفتار

گفتار شاخه های مختلفی دارد و هر کدام از این شاخه ها مهارت های متفاوتی را می طلبد. انواع گفتار:

پخش برنامه های رادیویی؛

لنگر انداختن برنامه های تلویزیونی؛

تولید و گزارش خبری؛

پخش پادکست ها و برنامه های صوتی اینترنتی؛

صحبت از تیزر شد.

لازم به ذکر است که کار در هر زمینه گفتاری سبک و مهارت متفاوتی را می طلبد

منطقه مورد استفاده

نرشا صداپیشه فیلم، سریال، تبلیغات، سینما و سایر رسانه های صوتی و تصویری است. در فیلم ها از روایت برای توضیحات بیشتر استفاده می کنند که می تواند توسط شخصیت های داستان یا شخص سومی که در داستان وجود ندارد ارائه شود. از دیگر کاربردهای قصه گویی می توان به تولید پادکست، مستند، کتاب صوتی، دوبله، برنامه های رادیویی و فیلم های آموزشی اشاره کرد.

نحوه تولید بذر

داستان گویی با کیفیت به یک داستان نویس ماهر، متن، فایل های ویدئویی و صوتی مناسب برای ضبط و ویرایش نیاز دارد تا بتوانید داستانی با کیفیت بالا بسازید. ابتدا متن توسط یک یا چند نویسنده ماهر و حرفه ای تولید می شود، سپس داستان در استودیو پیشرفته ضبط می شود و در نهایت فایل صوتی توسط افراد حرفه ای ویرایش و به دست شما می رسد.

مهارت های یک سخنران موفق

داستان نویسان موفق مهارت ها و توانایی هایی دارند که می توان آن ها را با جزئیات در کارشان شنید.مهم ترین مهارت های یک آیتم ساز رادیو  موفق عبارتند از:

شادی و اشتیاق؛

مخاطب می تواند انرژی و اشتیاق شما را از نحوه بیان خود احساس کند. هر چه بیشتر به کاری که انجام می دهید علاقه مند باشید، محتوا بیشتر مخاطب را جذب می کند.

کنترل صدا؛

توانایی تغییر حالت یا تغییر صدا بسته به شخصیت های متن، صدای مخاطب را ثابت نگه می دارد. تغییر لحن و صدایتان به جذاب‌تر شدن گفتارتان کمک می‌کند.

انتقال مستقیم احساسات؛

هنگام صحبت لازم است احساسات داستان را به خوبی بیان کنید، در این صورت مخاطب احساسات شما را به درستی احساس خواهد کرد.

تلفظ و تلفظ صحیح.

تلفظ کلمات در ارتباط بسیار مهم است و بدون آنها کیفیت محتوای صوتی را کاهش می دهد.

برای تبدیل شدن به یک داستان نویس حرفه ای باید تمرین و تمرین کرد و هر آنچه گفته می شود را رعایت کرد تا اثربخشی بیشتری داشته باشد، استفاده از احساسات و بازی با صدا ضروری است، زیرا شنونده پیام را بهتر می فهمد و از اکسپرس خسته نمی شود. نظر شما.

مسئولیت های خبرنگار

پخش کننده تیزر وظیفه دارد با صدا و لحن خود توجه مخاطب را به محصول یا تجارت جلب کند. یکی از ویژگی های گوینده تیزر تبلیغاتی این است که گوینده باید چیزی را باور کند. گوینده باید توانایی خواندن تیزر در سبک های مختلف را داشته باشد. یک سخنران موفق به وضوح محتوا و هدف خود را از طریق خلاقیت، رشد شخصیت و تکنیک بیان خود منتقل می کند.

چرا اعلان در تیزر ضروری است؟

زیبایی و تاثیر محتوا در تیزرهای تبلیغاتی با روایت کمک می کند. توصیف درست نه تنها اثربخشی تبلیغات را افزایش می دهد، بلکه به ویدیوی شما جان می بخشد و به شما در دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود کمک می کند.

اصول آموزش گفتار برای گفتار

انتقال هر پیامی از طریق صدای انسان اثربخشی آن را افزایش می دهد و گوینده مهارت هایی دارد که با تمرین به دست می آید و تقویت می شود. با کمک تمرینات گفتاری، می توانید روی صدا و بیان خود کار کنید. تمرین های صحبت کردن عبارتند از:

تمرینات تقویت گلو؛

تمرین تنفس صحیح؛

برای تقویت صدا ورزش کنید

سعی کنید احساسات را کنترل کنید.

تمرینات ذکر شده در اینجا تفاوت قابل توجهی در تقویت و بهبود صدای شما ایجاد می کند. تمرین مداوم و آموزش صدا باعث بالغ شدن حنجره می شود، بنابراین تمرینات را مرتب انجام دهید تا صدای شما بالغ شود و بتوانید کلمات و جملات را به درستی تلفظ کنید. برای درک بهتر می توانید مقاله اصول آموزش صدا برای گویندگان را مطالعه کنید.

دستور سخنران

قرار دادن آژانس دیجیتال مارکتینگ در زمینه تبلیغات صوتی و تیزر، صدایی را با لحن مناسب برای تصاویر و ویدیوهای شما با بهترین هزینه و بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می دهد. با کمک آگهی تبلیغاتی، کسب و کار خود را گسترش دهید و مشتریان خود را افزایش دهید

برنامه ضبط تلفن همراه

برای تهیه دمنوش های مختلف می توانید صدای خود را با استفاده از برنامه های زیر ضبط کنید.

نرم افزار ضبط صدا Hi-Q MP3;

دالبی؛

برنامه ضبط هوشمند؛

برنامه ASR.

پادکست

پادکست ها فایل های صوتی هستند که شما در سرورهای خاصی آپلود می کنید و می توانید با استفاده از برنامه های شنیداری پادکست آن ها را تماشا کرده یا مشترک شوید.

پادکست ها شبیه اینستاگرام و روبیکا هستند زیرا به شما امکان می دهند حساب کاربری ایجاد کنید و افراد را در برنامه دنبال کنید، در عوض، تفاوت این است که این برنامه ها فقط می توانند پادکست یا فایل های صوتی مشابه را میزبانی کنند. برخلاف اینستاگرام که اشتراک گذاری و ارسال، ارسال عکس و فیلم را در اولویت قرار می دهد.

دلایل محبوبیت پادکست ها

امروزه بسیاری از مردم چند دقیقه یا چند ساعت را در وسایل نقلیه عمومی صرف می کنند تا به مقصد مورد نظر خود برسند. با کمک برنامه های پادکست، می توانید آن لحظات کوچک را به فرصت تبدیل کنید و چیزهای زیادی یاد بگیرید. دلایل محبوبیت پادکست ها عبارتند از:

داشتن تحصیلات خوب؛

آسان برای استفاده؛

دسترسی سریع؛

با هم برای همیشه؛ گویندگان نوجوان
مصرف کم اینترنت